"BLOG SOTONG PERTAMA DI DUNIA" ....... "Selamat datang"....."Pusat maklumat yang membincangkan secara konsisten berkaitan sotong serta teknik pancingan sotong"---------“PAPARAN TERBAIK DENGAN MOZILLA......Thanks follower semua"

.

.

17 August 2011

Candat Bola


Selamat datang kepada semua pelawat sotonglaut. Kali ini nak share sedikit penemuan baru dengan member-member sotong mania.. sebetulnya aku nak introduce dulu jig killer ciptaan aku. Dapat idea dalam puasa baru ni... mula-mula wat sekor je... pergi test.. memang gempak. Tewas semua jig mahal... walaupun jig yang aku guna... murah je ...RM15. R&D aku dimajukan lagi dengan mengubahsuai semua jig-jig murah aku. Fuhhh..

Kawan aku bagi nama candat bola... kih..kih. Mungkin rupa dia macam bola. Kali ni... tak mahu cerita camana nak buat. Rasa macam takde mood nak cerita.. tapi kalau korang nak tau jugak... kena hantar e-mail kat aku dulu... nanti aku share dengan korang. Kalau korang malas jugak... nantilah aku post... walaupun dulu, aku pernah post idea yang sama dalam blog ni... korang tak baca ye....kantoi.

Pe..pun... aku bagi tengok gambar dulu. Jig modified terganas setakat ini.. pertama di Malaysia dan dunia. Sekali tengok cam toyol ye...tapi dia punye aura... sotong je yang tau..

Kraftangan bulan pose..

Nampak cam hodoh je..tapi..kih kih

Kalau nak tahu cepat...baca post-post yang lepas

Masa aku mula guna jig ni... kawan aku sume tanya warna jig yang aku pakai... aku bagitau.. diorang tukar... tak dapat... yang bestnya aku sorang je dapat. Besar-besar lak tu. Nak balik.. baru aku pecah rahsia jahat aku kat diaorang. Best tak..

Nanti lah aku share dengan korang... malas nak tulis banyak-banyak.. letih puasa ni.. kih kih. Jumpa lagi.
Abe Din

No comments:

Post a Comment

PELAWAT DIDAHULUKAN RAKAN DIUTAMAKAN

Blogger Pancing